Pytania i odpowiedzi

Jakie są godziny zameldowania?

Zameldowanie rozpoczyna się o godzinie 16:00. Jeżeli apartament będzie gotowy przed godziną 16:00, otrzymasz wiadomość sms i mail.
Goście rezerwujący prze stronę mogę bezpłatnie przedłużyć wymeldowanie do 12:00.


Jakie są godziny wymeldowania?

Wymeldowanie powinno nastąpić do godziny 11:00. Jeżeli rezerwacje jest przez nasza stronę można bezpłatnie się wymeldować do godziny 12:00 - poinformuj nas o tym. Późne wymeldowanie jest możliwe do godziny 14:00 za dodatkową opłatą.


Czy możliwe jest zameldowanie poza standardowymi godzinami?

Tak, oferujemy możliwość zameldowania o dowolnej porze dzięki systemowi samoobsługowemu. Szczegółowe instrukcje otrzymają Państwo przed przyjazdem.


Czy dostępne jest bezpłatne Wi-Fi w apartamentach?

Tak, we wszystkich naszych apartamentach zapewniamy bezpłatny dostęp do szybkiego internetu bezprzewodowego.


Jakie udogodnienia są dostępne w apartamentach?

Nasze apartamenty są w pełni wyposażone. Znajdują się w nich wygodne łóżka, prywatna łazienka, aneks kuchenny z niezbędnym sprzętem, telewizor z płaskim ekranem, oraz bezpłatne Wi-Fi w wybranych apartamentach również klimatyzacja.


Czy oferują Państwo parking dla gości?

Strefa płatnego parkowania (parkomat)
Obowiązuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00, w soboty w godzinach 8:00-18:00
- 75 zł/dzień - miejsce w zależności od dostępności
- miejsca przy ulicy, płatność w parkomacie lub aplikacją mobilet
Parking podziemny - ul. Plac Wolności 20, Poznań
- 35 zł/dzień - duża ilość miejsc
- lokalizacja: 300m od naszego obiektu


Czy w apartamentach dostępne są balkony?

Tak, niektóre nasze apartamenty posiadają balkony. Jeśli zależy Państwu na apartamencie z balkonem, prosimy o sprawdzenie dostępności tej opcji podczas rezerwacji lub kontakt z nami.


Ile osób mogą pomieścić apartamenty?

Nasze apartamenty oferują różne opcje zakwaterowania, mogące pomieścić od 1 do 7 osób, w zależności od wybranego apartamentu.


Czy w pobliżu obiektu znajdują się atrakcje turystyczne?

Tak, nasze obiekty są położone w samym sercu Poznania, w pobliżu Starego Rynku, Zamku Królewskiego i wielu innych atrakcji turystycznych.


Czy w apartamentach jest dostępna klimatyzacja?

Wybrane apartamenty są wyposażone w klimatyzację, prosimy o sprawdzenie dostępności tej opcji podczas rezerwacji lub kontakt z nami.


Czy w apartamentach dostępne są ręczniki i pościel?

Tak, zapewniamy świeże ręczniki i pościel dla wszystkich gości.


Czy można zorganizować dodatkowe sprzątanie podczas pobytu?

Tak, na życzenie możemy zorganizować dodatkowe sprzątanie za dodatkową opłatą.


Czy akceptują Państwo zwierzęta domowe?

Tak, zwierzęta są akceptowane po uzgodnieniu z obiektem. Akceptowane są rasy nieagresywne do 5 kg.
Obowiązuje opłata dodatkowa - 50 zł/dzień


Czy w apartamentach dostępne są udogodnienia dla dzieci?

Oczywiście, dzieci są mile widziane. 


Czy w apartamentach jest dostępna pralka?

Tak, niektóre apartamenty są wyposażone w pralki w apartamencie lub jest dostępna wspólna pralnia. Prosimy o sprawdzenie dostępności tej opcji podczas rezerwacji.


Czy oferują Państwo śniadania?

Niestety na chwile obecną nie mamy takiej opcji. Do dyspozycji mają Państwo wiele kawiarni i restauracji zaledwie kilka kroków.


Czy jest dostępny sprzęt do prasowania?

Tak, w apartamentach znajduje się żelazko i deska do prasowania.


Czy można zorganizować wycieczki lub zwiedzanie miasta?

Na życzenie możemy pomóc w zorganizowaniu wycieczek po Poznaniu i okolicach. Prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.


Czy oferują Państwo zniżki dla dłuższych pobytów?

Tak, przy dłuższych pobytach oferujemy atrakcyjne zniżki. Prosimy o kontakt w celu uzyskania indywidualnej oferty.


Jak mogę anulować lub zmienić moją rezerwację?

Anulowanie lub zmiana rezerwacji jest możliwa zgodnie z warunkami rezerwacji. Prosimy o kontakt, aby uzyskać więcej informacji.


Czy akceptują Państwo płatności kartą kredytową?

Tak, akceptujemy płatności kartami kredytowymi Visa, MasterCard czy Blik.


Czy oferują Państwo przechowalnię bagażu?

Tak, możemy przechować Państwa bagaż przed zameldowaniem lub po wymeldowaniu. Usługa dostępna tylko w Serenity Residence


Czy w pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej?

Tak, w pobliżu obiektu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe, co umożliwia łatwe poruszanie się po mieście.


Czy w apartamencie jest dostępny ekspres do kawy?

Tak, apartamenty wyposażone są w czajnik elektryczny oraz zestaw do parzenia herbaty, Wybrane apartamenty posiadają ekspresy do kawy.


Czy dostępne są opcje dla osób niepełnosprawnych?

Staramy się zapewnić komfort wszystkim gościom, jednak prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności udogodnień dla osób niepełnosprawnych.


Czy są jakieś zasady dotyczące ciszy nocnej?

Prosimy o zachowanie ciszy w godzinach od 22:00 do 7:00, aby szanować komfort innych mieszkańców budynku.